1. Την πρώτη φορά που οι δημιουργοί της σειράς, David Benioff και D.B Weis, έδειξαν το εισαγωγικό υλικό στον Ramin Djawandi, ο τελευταίος εμπνεύστηκε τόσο που ξεκίνησε να γράφει το soundtrack στο αμάξι του αμέσως ματά την αναχώρησή του.
“Η αρχική μελωδία μου ήρθε στο μυαλό και άρχισα να την ψιθυρίζω στο αυτοκίνητο. Γύρισα πίσω και ξεκίνησα να τη γράφω” λέει ο ίδιος.
2. Ο Benioff και ο Weis ήθελαν το soundtrack να αιχμαλωτίζει το συνολικό mood της σειράς. Δεδομένου ότι η πλειοψηφία των χαρακτήρων ταξιδεύουν πολύ, ο Djawandi ήθελε να “ακούγεται σαν ταξίδι”.
3. Αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το τσέλο στο βασικό soundtrack γιατί είχε ήδη αρχίσει να συνθέτει για τα δύο πρώτα επεισόδια της πρώτης σεζόν, “οπότε ο ήχος της σειράς είχε ήδη καθιερωθεί“.
4. Καθώς οι χαρακτήρες εξελίσσονται και αλλάζουν στη διάρκεια της σειράς, το ίδιο συμβαίνει και με τα soundtracks τους. Μερικοί χαρακτήρες εξελίσσονται τόσο πολύ, που ο Djawandi τους γράφει ένα εντελώς καινούργιο soundtrack.
5. Για παράδειγμα το soundtrack του Οίκου Stark συνήθιζε να συσχετίζεται με την Arya Stark. Ωστόσο τώρα ο χαρακτήρας της έχει αλλάξει τόσο πολύ, που πλέον έχει εντελώς καινούργιο soundtrack που δεν έχει καμία σχέση με τον ήχο των Stark.
6. Το πιο δύσκολο κομμάτι που έχει συνθέσει ο Djawandi για τη σειρά είναι το διάρκειας 10 λεπτών, Light of the Seven, ή αλλιώς αυτό το ανατριχιαστικό/υπέροχο κομμάτι που παίζει τη στιγμή που η Cersei ετοιμάζεται να ανατινάξει το Sept του Baelor.
7. Ήταν τέτοια δέσμευση που ξεκίνησε να το συνθέτει στην αρχή της σεζόν.
“Συνήθως συνθέτω τα κομμάτια με χρονολογική σειρά, αλλά το συγκεκριμένο το ξεκίνησα απ’ το πρώτο επεισόδιο. Μου πήρε λίγο χρόνο να το γράψω. Ήταν από τα πρώτα κομμάτια που έγραψα για την 6η σεζόν”.
8. Αυτό το soundtrack ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε πιάνο στη σειρά, για να δείξει στον θεατή ότι κάτι δεν πάει καλά.
9. Ορισμένα όργανα συνδέονται με διαφορετικούς χαρακτήρες, και ίσως το πιο απροσδόκητο είναι το didgeridoo, ένα όργανο που συνδέεται με τους Wildlings.
“Είναι ένα όργανο που πάντα ήθελα να χρησιμοποιήσω, και στη σειρά τείνουμε να χρησιμοποιούμε όργανα που ίσως να μη περιμένετε. Έχει εκείνο τον ακατέργαστο ήχο που ταιριάζει τέλεια στους Wildlings”.
10. O Djawandi εμπνέεται κυρίως απ’ το οπτικό υλικό, και δεν έχει διαβάσει κανένα από τα βιβλία της σειράς A song of Ice and Fire, ωστόσο σκοπεύει να το κάνει όταν τελειώσει η 8η σεζόν.
“Όταν πρωτομπήκα στη σειρά, δεν υπήρχε αρκετός χρόνος να τα διαβάσω“, εξήγησε. “Τώρα έχω αποφασίσει να περιμένω μέχρι να τελειώσουν όλα, και να ξεκινήσω να τα διαβάζω απ’ την αρχή”.
11. Μιλώντας για την 8η σεζόν, δεν έχει διαβάσει κανένα σενάριο. Δεν έχει ιδέα τι πρόκειται να συμβεί.
“Δε γνωρίζω καμία πλοκή. Είμαι στο σκοτάδι, όπως όλοι οι άλλοι”.
12. Ωστόσο, όταν το κάνει θα ακολουθήσει την ίδια διαδικασία σύνθεσης όπως και στις προηγούμενες σεζόν. Θα του δοθεί μια πρώιμη μορφή του επεισοδίου, το οποίο θα παρακολουθήσει μαζί με τον Benioff και τον Weiss. Θα συζητήσουν τον μουσικό συγχρονισμό και τη δημιουργική κατεύθυνση. Στη συνέχεια ο Djawandi θα συνθέσει τη μουσική του επεισοδίου και θα το ξαναδεί μαζί με τον Benioff και τον Weiss για μικροαλλαγές και προτάσεις. Ο Djawandi το αποκαλεί “διαρκή διαδικασία” και “στενή συνεργασία”.
13. Και παρόλο που δεν γνωρίζει τι θα φέρει η 8η σεζόν, αν έπρεπε να επιλέξει έναν τρόπο για να τελειώσει μουσικά τη σειρά, θα ήταν ο τρόπος με τον οποίο ξεκίνησαν όλα: με αυτό το εμβληματικό soundtrack.
Διάβασε επίσης: Game of Thrones: Όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για την 8η σεζόν