fbpx

Τα smoothies είναι ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα σου καθώς σου δίνουν την ενέργεια που χρειάζεσαι.

Το μάνγκο είναι ένα γλυκό φρούτο που προέρχεται από την Νότια Ασία, και είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά – όπως η βιταμίνη Α και η βιταμίνη C- που βοηθούν στη βελτίωση του ανοσοποιητικού σου συστήματος. Άλλα οφέλη για την υγεία είναι η πρόληψη του καρκίνου, η μείωση της χοληστερόλης και η βελτίωση της υγείας των ματιών.

Από την άλλη πλευρά, ο ανανάς είναι ένα τροπικό φρούτο γεμάτο μαγγάνιο -που χτίζει υγιή οστά- και κάλιο -που μειώνει την αρτηριακή πίεση- μεταξύ άλλων βιταμινών και θρεπτικών ουσιών. Η κατανάλωση ανανά βοηθά επίσης την πέψη, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθά στη θεραπεία της αρθρίτιδας.

Γιατί λοιπόν να μη συνδυάσεις τα οφέλη και των δύο αυτών φρούτων με αυτή τη συνταγή για smoothie;

 

Τι θα χρειαστείς:
  • 3 φλιτζάνια λαχανικά της επιλογής σου (μπορείς να δοκιμάσεις ένα συνδυασμό από σπανάκι, λαχανίδα (ή αλλιώς kale) ή/και μαρούλι ρομάνα
  • Μια μπανάνα
  • Μισό φλιτζάνι κατεψυγμένο μάνγκο
  • 1 φλιτζάνι φρέσκο ή κατεψυγμένο ανανά
  • 1 φλιτζάνι νερό καρύδας ή απιονισμένο νερό
  • Μια κουταλιά φυτική σκόνη πρωτεΐνης
  • Φυσικό γλυκαντικό για γεύση
  • Μια χούφτα πάγο

 

Οδηγίες:
  • Ανακάτεψε όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι το μείγμα να γίνει λείο, προσθέτοντας περισσότερο νερό μέχρι να πετύχεις την επιθυμητή πυκνότητα
  • Ρίξε το smoothie σε ένα ποτήρι και απόλαυσε!

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σου smoothie; Πες μας στα σχόλια!

 

Διάβασε επίσης: Εύκολη συνταγή για σορμπέ βατόμουρο στο σπίτι

ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ:

Σχόλια

σχόλια

error: Content is protected !!

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση Cookies Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρύθμιση για Cookies σε αυτήν την ιστοσελίδα έχει ρυθμιστεί ως "Αποδοχή των Cookies" προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των Cookies ή αν επιλέξετε Αποδοχή τότε συμφωνείτε με αυτό.

Κλείσιμο

Terms of Use