fbpx

Οι συνήθειες είναι δύσκολο να αλλάξουν, το καταλαβαίνουμε. Όμως αν αυτές οι συνήθειες είναι επιβλαβείς για την υγεία σου, έχεις ακόμα περισσότερους λόγους να τις αλλάξεις. Ευτυχώς υπάρχουν διάφορα tips που μπορούν να σε βοηθήσουν στον…αγώνα και σου τα παρουσιάζουμε παρακάτω:

 

Κάθεσαι πολλές ώρες

Το πρόβλημα: Το να κάθεσαι για ώρες κάθε φορά είναι κακό για την υγεία σου και μια έρευνα στο Annals Internal Medicine δείχνει ότι μπορεί να σε σκοτώσει– ναι ακόμα και αν ασκείσαι. Φυσικά, είναι μια συνήθεια που δύσκολα θα σπάσεις, ακόμα και αν το θες, καθώς οι περισσότεροι από μας περνάμε τη μέρα δεμένοι στα γραφεία μας ή σε κάποια άλλη καθιστική δουλειά.

Η λύση: Οι φυσιοθεραπευτές προτείνουν να χρησιμοποιείς το κινητό σου.  Βάλε υπενθυμίσεις κάθε 30-60′ για να σηκώνεσαι και να περπατάς, πράγμα που όχι μόνο είναι καλό για την υγεία σου, αλλά μπορεί να σε βοηθήσει να μένεις σε εγρήγορση. Στο γραφείο μπορείς να πεις σε κάποιον φιλικό συνεργάτη να σου υπενθυμίζει να σηκώνεσαι και να περπατάς συχνά, ενώ στο σπίτι μπορείς να πεις σε κάποιο αγαπημένο σου πρόσωπο να σε παροτρύνει να σηκώνεσαι από τον καναπέ.

 

Δεν πίνεις αρκετό νερό

Το πρόβλημα: Το νερό βοηθάει τα συστήματα του σώματός σου να λειτουργούν σωστά- από τη ρύθμιση της θερμοκρασίας σου μέχρι τη λίπανση και προστασία των αρθρώσεων- και επίσης βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών απ’το σώμα. Και παρόλο που γνωρίζουμε ότι το νερό είναι απαραίτητο για την υγεία μας, είναι δύσκολο να πίνουμε αρκετό κάθε μέρα.

Η λύση: Η διατροφολόγος Courtney Meidenbauer,  προτείνει να έχεις πάντα κοντά σου ένα μπουκαλάκι, καθώς αποτελεί μια οπτική υπενθύμιση να πίνεις νερό. Επιπλέον, μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψη υγρών ενσωματώνοντας στη διατροφή σου περισσότερες τροφές που περιέχουν νερό, όπως γκρέιπφρουτ, πορτοκάλια, μήλα, αχλάδια, αγγούρι, σέλινο, σπανάκι, μαρούλι, πιπεριές, πράσινο λάχανο, κουνουπίδι, μελιτζάνα, κόκκινο λάχανο, μπρόκολο, καρότα και τα πράσινα μπιζέλια.

 

Δαγκώνεις τα νύχια σου

Το πρόβλημα: Το δάγκωμα των νυχιών είναι μια συνήθεια που μπορεί να αναπτυχθεί από την παιδική ηλικία, αλλά για μερικούς από μας μπορεί να μείνει και μετά την εφηβεία. Μπορεί να βλάψει τα νύχια και να σε εκθέσει σε ένα σωρό μικρόβια, ενώ παράλληλα μπορεί να είναι ψυχολογικά και κοινωνικά αγχωτικό.

Η λύση: Οι ψυχολόγοι προτείνουν να εξετάσεις τους λόγους που προκαλούν αυτή την αντίδραση. Για παράδειγμα, τείνεις να δαγκώνεις τα νύχια σου ενώ μιλάς στο τηλέφωνο, ενώ οδηγείς ή όταν νιώθεις νευρικότητα; Αντί γι’αυτό, δοκίμασε κάτι νέο, όπως τσίχλα, κάποιο antistress μπαλάκι κλπ. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μετατρέψεις μια υποσυνείδητη συνήθεια σε συνειδητή και να μην εγκαταλείψεις αν καταλάβεις ότι πάλι δαγκώνεις τα νύχια σου- μάθε να αναγνωρίζεις πότε και που το κάνεις, και προσπάθησε να κάνεις κάτι άλλο.

 

Τρως χωρίς να πεινάς

Το πρόβλημα: Προφανώς χρειάζεσαι φαγητό για να ζήσεις, αλλά αν τρως χωρίς να πεινάς, κινδυνεύεις να πάρεις βάρος και να προκαλέσεις ένα σωρό άλλα προβλήματα υγείας όπως διαβήτη και καρδιακές παθήσεις.

Η λύση: Η Karen R. Koenig, ειδικός στα θέματα ψυχολογίας, προτείνει να σημειώνεις τα αίτια που πυροδοτούν αυτή την αντίδραση, όπως πχ θλίψη, βαρεμάρα, άγχος, μοναξιά, σύγχυση κλπ. Αν νιώθεις την επιθυμία να φας, παρατήρησε αν νιώθεις κάτι από τα παραπάνω και αντιμετώπισε τα αντί να φας. Για παράδειγμα, αν είσαι αγχωμένη και θες κάποιο σνακ, αντιμετώπισε το άγχος σου με έναν πιο υγιεινό τρόπο, όπως η άσκηση.

 

Δεν κοιμάσαι αρκετά

Το πρόβλημα: Ο ύπνος είναι σημαντικός για τη σωματική και ψυχική μας υγεία, κι όμως πολλοί από μας δεν κοιμούνται αρκετά.

Η λύση: Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να βελτιώσεις τις συνήθειες του ύπνου σου, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεία. Για αρχή, άσε τον καφέ καθώς η καφεΐνη μένει στο σύστημά σου για ώρες μετά την κατανάλωσή της.

Στη συνέχεια, άσε το κινητό έξω από την κρεβατοκάμαρα. Το σερφάρισμα στο διαδίκτυο ή η παρακολούθηση μιας ταινίας στην τηλεόραση μπορούν να διαταράξουν την έκκριση μελατονίνης, και να οδηγήσουν σε ανήσυχο ύπνο.

Τρίτον, απέφυγε την κατανάλωση αλκοόλ τη νύχτα. Μπορεί να βοηθάει στο να κοιμηθείς, αλλά στην πραγματικότητα διακόπτει τον βαθύ ύπνο και σε ξυπνάει νωρίτερα απ’ότι θες.

 

Παρόλο που οι συνήθειες είναι δύσκολο να σπάσουν, με λίγη προσπάθεια και μερικά κίνητρα μπορείς να κάνεις την αλλαγή προς το καλύτερο.

 

Διάβασε επίσης: 8 τρόποι για να σταματήσεις να νιώθεις κουρασμένη όλη την ώρα


Πώς αντέδρασες διαβάζοντας το άρθρο?

ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ
0
ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ
ΧΡΗΣΙΜΟ ΧΡΗΣΙΜΟ
2
ΧΡΗΣΙΜΟ
LETS DO IT LETS DO IT
0
LETS DO IT
ΤΙ ΛΕΣ.. ΤΙ ΛΕΣ..
0
ΤΙ ΛΕΣ..

Σχόλια

σχόλια

error: Content is protected !!

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση Cookies Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρύθμιση για Cookies σε αυτήν την ιστοσελίδα έχει ρυθμιστεί ως "Αποδοχή των Cookies" προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των Cookies ή αν επιλέξετε Αποδοχή τότε συμφωνείτε με αυτό.

Κλείσιμο

Terms of Use