fbpx

Αυτό που θα συμβεί είναι: απώλεια βάρους, βελτιωμένη όραση, δυνατά οστά και δόντια – όλα αυτά και όχι μόνο. Στην περίπτωση που συμπεριλάβεις τρία αυγά κάθε μέρα στο πρωινό σου, θα βελτιώσεις την υγεία σου και θα προστατευτείς από πολλές ασθένειες. Τα αυγά είναι πραγματικά ένα θαυμάσιο προϊόν!

Ποια είναι τα οφέλη για το σώμα σου;

Η χοληστερίνη
Οι συχνές διαφωνίες σχετικά με τα οφέλη και τις βλάβες των αυγών εξηγούνται από την παρουσία χοληστερόλης. Ωστόσο, το αυγό περιέχει μόνο 180-186 mg λιπιδίων (λίπη), ενώ το συκώτι κάθε ανθρώπου παράγει περίπου 1000-2000 mg χοληστερόλης κάθε μέρα. Τα αυγά μπορούν στην πραγματικότητα να αντικαταστήσουν την επιβλαβή χοληστερόλη σε υγιή. Επιπλέον, η αύξηση της χοληστερόλης στο αίμα αναστέλλεται από τη λεκιθίνη που περιέχεται στο αυγό.

Ενισχύουν τα οστά και τα δόντια
Η σύνθεση των αυγών περιλαμβάνει τη βιταμίνη D, η οποία είναι απαραίτητη για το σώμα διότι απορροφά το ασβέστιο και διατηρεί την υγεία των δοντιών και των οστών. Ο κρόκος των αυγών είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που αποτελούν φυσική πηγή αυτής της βιταμίνης.

Συντηρούν και ενισχύουν την όραση
Οι κρόκοι των αυγών περιέχουν μεγάλη ποσότητα λουτεΐνης και ζεαξανθίνης που χρειάζονται για τη διατήρηση της φυσιολογικής όρασης επίσης βοηθούν στην πρόληψη της εμφάνισης καταρράκτη. Τα αυγά είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Α, η ανεπάρκεια της οποίας  μπορεί να προκαλέσει μέχρι και τύφλωση.

Αποτελούν πηγή βιταμινών και μετάλλων
Ένα από τα μεγάλα οφέλη των αυγών εξηγούνται από την παρουσία βιταμινών που είναι απαραίτητες για τον άνθρωπο. Όπως: Α, D, Ε, Β3, Β6, Β12,το φολικό οξύ και η χολίνη. Περιέχουν επίσης  μέταλλα και μικροστοιχεία: ιώδιο, ψευδάργυρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο και φώσφορο. Για παράδειγμα, το μικροστοιχείο του σεληνίου βελτιώνει την λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και του θυρεοειδούς αδένα.

Προσφέρουν Ενέργεια
Τα θρεπτικά συστατικά και τα αμινοξέα υποστηρίζουν σημαντικές λειτουργίες των ζωτικών λειτουργιών του σώματος. Το αναντικατάστατο όφελος αυτού του προϊόντος είναι η ενεργειακή του αξία, την οποία χρειάζονται όλοι οι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στη ζωή.

Βοηθούν στην απώλεια του βάρους
Τα αυγά έχουν χαμηλές θερμίδες. Χάρη στη λεκιθίνη και τη χολίνη, συμβάλλουν στην απομάκρυνση των λιπών και της χοληστερόλης από το σώμα, κάτι που είναι σημαντικό για τους ανθρώπους που νοιάζονται για την εμφάνιση τους. Η υψηλή ποιότητα της πρωτεΐνης που παράγεται από τα αυγά σου επιτρέπει να νιώθεις χορτάτος  και έτσι μπορείς να διατηρείς ένα κανονικό βάρος.Τα τηγανιτά αυγά φυσικά δεν προσφέρουν την απώλεια βάρους.

Αποτελούν εξαιρετικό πρωινό
Σύμφωνα με το Αμερικανικό Κολέγιο Διατροφής, καθώς και το Διεθνές Περιοδικό της Παχυσαρκίας, η κατανάλωση αυγών κατά το πρωινό μπορεί να μειώσει την κατανάλωση περιττών τροφών που καταναλώνεις καθημερινά.

Η Πρωτεΐνη
Το αυγό είναι, πρώτον, μια φυσική πηγή πρωτεΐνης, που το καθιστά ένα σχεδόν απαραίτητο φαγητό για τον καθένα από εμάς. Η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική για την απώλεια βάρους, τον σχηματισμό μυών, τον έλεγχο της υπέρτασης και την υγεία των οστών. Ένα μεγάλο αυγό αποτελείται από 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Και η ποσότητα πρωτεΐνης σε τρία αυγά ισοδυναμεί με μία μερίδα κρέατος.

 

Μάθε και ποιες τροφές θα σε βοηθούν να κοιμηθείς καλύτερα!
Μετά από όσα διάβασες θα έτρωγες άφοβα 3 αυγά την ημέρα; Θα θέλαμε πολύ να μάθουμε την γνώμη σου..
ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ:

Πώς αντέδρασες διαβάζοντας το άρθρο?

ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ
0
ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ
ΧΡΗΣΙΜΟ ΧΡΗΣΙΜΟ
0
ΧΡΗΣΙΜΟ
LETS DO IT LETS DO IT
4
LETS DO IT
ΤΙ ΛΕΣ.. ΤΙ ΛΕΣ..
2
ΤΙ ΛΕΣ..

Σχόλια

σχόλια

error: Content is protected !!

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση Cookies Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρύθμιση για Cookies σε αυτήν την ιστοσελίδα έχει ρυθμιστεί ως "Αποδοχή των Cookies" προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των Cookies ή αν επιλέξετε Αποδοχή τότε συμφωνείτε με αυτό.

Κλείσιμο

Terms of Use