fbpx

Κατά τους χειμερινούς μήνες είναι καλό να ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας για προστασία από βακτήρια και ιούς. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Η βιταμίνη C είναι ένα θρεπτικό συστατικό που το βρίσκουμε σε μια ποικιλία τροφών αλλά και στα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Ωστόσο, παρόλο που είναι διαθέσιμη στη φύση, οι κακές συνήθειες και η ανθυγιεινή διατροφή μπορούν να οδηγήσουν σε έλλειψη της βιταμίνης C και κατ’επέκταση σε ανεπιθύμητα προβλήματα υγείας.


Η βιταμίνη C κάνει το δέρμα να φαίνεται απαλό, ενώ βοηθάει και στη γρήγορη επούλωση των πληγών. Είναι σημαντική για τα κόκαλα, γιατί χωρίς αυτήν το σώμα μας δεν μπορει να δεχτεί τον σίδηρο και ορισμένες πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για υγιή αιμοφόρα αγγεία, συνδέσμους και τένοντες.

Αυτά είναι τα 5 σημάδια που σου δείχνουν ότι χρειάζεσαι βιταμίνη C:

1.Συνεχής αίσθηση πνευματικής και σωματικής κόπωσης

2.Αλλαγές στη διάθεση συνοδευόμενες από απρόκλητο θυμό και άγχος

3.Μειωμένη ανοσία, επειδή το σώμα δεν μπορεί να αντιμετωπίσει βακτήρια, ιούς και άλλους μικροοργανισμούς που προκαλούν μολύνσεις και αλλεργίες

4.Ματωμένα ούλα, τερηδόνα και αλλαγές στο χρώμα

5.Μελανιές στο σώμα χωρίς βάσιμο λόγο

Αν αναγνώρισες τον εαυτό σου σε αυτά τα σημάδια, μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις τη διατροφή σου;

 

 

ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ:

Πώς αντέδρασες διαβάζοντας το άρθρο?

ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ
2
ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ
ΧΡΗΣΙΜΟ ΧΡΗΣΙΜΟ
1
ΧΡΗΣΙΜΟ
LETS DO IT LETS DO IT
1
LETS DO IT
ΤΙ ΛΕΣ.. ΤΙ ΛΕΣ..
0
ΤΙ ΛΕΣ..

Σχόλια

σχόλια

error: Content is protected !!

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση Cookies Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρύθμιση για Cookies σε αυτήν την ιστοσελίδα έχει ρυθμιστεί ως "Αποδοχή των Cookies" προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των Cookies ή αν επιλέξετε Αποδοχή τότε συμφωνείτε με αυτό.

Κλείσιμο

Terms of Use